Cupra Veren/dempers (onderstel)

Voor voertuigen zonder niveauregeling, voor alle seriematige dempingssystemen
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Chassis | Voor alle seriematige dempingssystemen |
- -55%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.

Meervoudige stuuras (Multi-link), voor voertuigen zonder niveauregeling, voor alle seriematige dempingssystemen
As | Meervoudige stuuras (Multi-link) |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Chassis | Voor alle seriematige dempingssystemen |
- -55%
Op voorraad
Vandaag besteld, binnen 3 werkdagen bij u geleverd.

Gasdruk
Schokdempertype | Gasdruk |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 55 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Vaste as
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
As | Vaste as |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 50 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Vaste as
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
As | Vaste as |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 55 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
As | 14 |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 55 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
As | 14 |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 50 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
As | 14 |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 55 |
- -64%

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
As | 14 |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 50 |
- -64%

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Vaste as
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
As | Vaste as |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 50 |
- -66%

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Dempingskracht mechanisch verstelbaar
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Dempingskracht mechanisch verstelbaar |
As | Vaste as |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 50 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Ingebouwd in-nastelbaar
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Ingebouwd in-nastelbaar, Dempingskracht mechanisch verstelbaar |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 55 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Ingebouwd in-nastelbaar
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Ingebouwd in-nastelbaar, Dempingskracht mechanisch verstelbaar |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 55 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Ingebouwd in-nastelbaar
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Ingebouwd in-nastelbaar, Dempkracht instelbaar |
As | 14 |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 50 |

Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar), Gasdruk, Ingebouwd in-nastelbaar
Chassis | Voor voertuigen zonder electronische demperregeling, Schroefonderstel (in hoogte verstelbaar) |
Schokdempertype | Gasdruk |
Schokdemper systeem | Ingebouwd in-nastelbaar, Dempingskracht mechanisch verstelbaar |
Registratietype | Voorwaardes, zie rapport |
Veerpoot-buitendiameter [mm] | 55 |
- -63%

- -21%

- -22%

- -22%

- -22%

- -22%

- -22%

- -22%

- -21%

- -21%

- -21%

- -20%

- -20%

- -20%

- -21%

Meervoudige stuuras (Multi-link), Met rapport, voor voertuigen zonder niveauregeling, voor alle seriematige dempingssystemen
As | Meervoudige stuuras (Multi-link) |
Registratietype | Met rapport |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Chassis | Voor alle seriematige dempingssystemen |
- -55%

Meervoudige stuuras (Multi-link), Met rapport, voor voertuigen zonder niveauregeling, voor alle seriematige dempingssystemen
As | Meervoudige stuuras (Multi-link) |
Registratietype | Met rapport |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Chassis | Voor alle seriematige dempingssystemen |
Aslast voorras tot [kg] | 1100 |
Aslast achteras tot [kg] | 1095 |
- -55%

Meervoudige stuuras (Multi-link), voor voertuigen zonder niveauregeling, voor alle seriematige dempingssystemen
As | Meervoudige stuuras (Multi-link) |
Uitvoering | Voor voertuigen zonder niveauregeling |
Chassis | Voor alle seriematige dempingssystemen |
- -55%